+9866390428
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 شهریور 1396 در ساعت 20 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رایج ترین کاربرد حفاظ استیل برای افزایش امنیت مراکز مختلف به صورت شکیل می باشد. تا به حال به این فکر کرده اید که چه راه هایی برای امن کردن یک محل وجود دارد؟؟ محل هایی مثل ورودی و پنجره ی خانه ها یا مراکز حساسی مثل بانک ها و موسسات اعتباری در زمان هایی که شخصی در آنها مشغول به فعالیت نیست چگونه محافظت می شوند؟؟

یکی از راه های محافظت از محل های حساس استفاده از دوربین های مدار بسته می باشد ولی این امر تنها میتواند تصاویر اشخاص غیر مجاز را پس از ورود به محل ضبط نماید و عملا جلوی ورود آنها را نمی گیرد.

یکی از ابزار هایی که می توان به وسیله آن از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرد درب ضدسرقت می باشد. این ابزار به نوبه خود ابزاری بسیار کارآمد می باشد اما تنها برای خانه های مسکونی و یا درب اتاق های شرکت ها مناسب می باشد و برای مراکز حساسی مانند بانک و یا مراکز تجاری مهم عملا کاربری ندارد، چون در بانکها و فروشگاههای تجاری باید هم حفاظ وجود داشته باشد و هم مردم به داخل آن دید داشته باشند، زیرا بخشی از تبلیغات این نوع مراکز معمولا در هنگام شب و زمانی اتفاق می افتد که آنجا تعطیل شده است.

اینجاست که حفاظ استیل نیاز می شود. یک کاربرد حفاظ استیل افزایش سطح امنیت مراکز مهم و حساس می باشد این حفاظ با هزینه ای مناسب و زیباترین شکل ظاهری و در کمترین زمان ممکن بر روی درب و پنجره و شیشه های نمای اصلی مراکز مهم قرار می گیرد و چون داخل این حفاظ های استیل از میلگرد آجدار استفاده می شود امنیت آنها را تا 3 برابر افزایش می دهد،  به نحوی که معمولا سارقین بعد از مشاهده حفاظ استیل روی درب و پنجره یک آپارتمان از دستبرد زدن به آن مکان منصرف می گردند.

مقاومت زیاد حفاظ استیل در برابر ضربه ، برش ، زنگ زدگی، سرما و گرما و تغییر رنگ استیل باعث شده است که کاربرد حفاظ استیل بیش از پیش به چشم مدیران مراکز حساس آمده و برای استفاده از آن به جهت بالا بردن امنیت رغبت نشان دهند.

لزوم بالا بودن امنیت در برخی مراکز حساس مانند بانک یکی دیگر از نمونه های کاربرد حفاظ استیل بوده و دلیلی است که مدیران بانکهای مختلف مایل باشند تا با صرف هزینه ی اندکی حفاظ استیل را خریداری و بر روی محل هایی که احتمال نفوذ و سرقت از آنها هست، به این طریق درصد سرقت در ساعات شب که شخصی در بانک حضور ندارد به حداقل می رسد.

حفاظ استیل بانکی طبق استاندارد اداره امنیت بانک مرکزی جمهوری ایران به صورت یک لایه و در سمت داخل و با یک فاصله معین از نمای شیشه ای اجرا می شود و با مشخصات قوطی های 40*40 استیل 304 برای ستونهای عمودی و لوله های استیل 304 با قطر 25 میلیمتر برای خطوط افقی که با میلگرد آجدار مسلح و مقاوم می گردد.

در صورتی که شما نیز مایل هستید تا بر روی ورودی ها و راه هایی نفوذ احتمالی جهت سرقت سارقان، حفاظ نرده نصب شود و و یا تمایل دارید از کاربرد حفاظ استیل از طیق کارشناسان ایران اسپایدر بیشتر بدانید، می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس حاصل فرمائید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس
10 / 10
از 1 کاربر