+9866390428
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 8 مرداد 1396 در ساعت 13 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حفاظ پنجره استیل چیست؟

همانطور که میدانید هر ساختمان و هر نمایی علاوه بر زیبایی نیاز به محافظت نیز دارند. در بسیاری از نماهای ساختمان و در قسمت های دیگر ممکن است پنجره هایی نصب شده باشد که از ملزومات هر ساختمانی است. این پنجره ها در بسیاری موارد نیاز به حفاظ دارند تا از خطراتی مثل ورود غیر مجاز به منزل ، دزدی و سایر موارد اینچنینی در امان باشند.

انواع متفاوت و مختلفی از حفاظ وجود دارد اما رایج ترین آنها حفاظ استیل پنجره می باشد چرا که هم مقاومت بالایی دارد هم اینکه در برابر کثیف شدن و آلودگی های خارجی که ممکن است برایش بوجود بیاید مثل باد و باران و غیره در امان است . از طرفی در هنگام نماشویی نیز راحت تر شسته می شود.

در این مقاله قصد داریم درباره حفاظ استیل پنجره و موارد استفاده آن صحبت کنیم. این نوع حفاظ یعنی حفاظ استیل پنجره برای محافظت در برابر آسیب های خارجی استفاده می شود. حتی در مواردی که شیشه پنجره دوجداره می باشد نیز برای آن از حفاظ استفاده میکنند . چون شیشه دو جداره نیز ممکن است در  اثر اصابت سنگ یا پرت شدن اشیای سنگین به سمت آن آسیب ببیند و اینجاست که حفاظ استیل پنجره وظیفه ی مهم و خطیری را که همان حفاظت است بر عهده دارد.

امنیت یکی از مباحث مهم در هر ساختمانی است . جالب است بدانید که کسانی که میخواهند ساختمانی را خریداری کنند بیشتر از هر چیز به مبحث امنیت آن اهمیت می دهند. و یکی از زیر شاخه های این امنیت استفاده از حفاظ استیل پنجره در ساختمان است.

حفاظ استیل پنجره و در کل هر حفاظی که برای پنجره مورد استفاده قرار میگیرد باید یکسری استاندارد ها داشته باشد و برخی نکات در طراحی آن حتما رعایت شود. یکی از این نکات تنظیم بودن نور وارد شده به داخل از حفاظ و داشتن دید کافی با وجود حفاظ به دنیای بیرونی است. این حفاظ ها باید طوری طراحی و نصب شوند که نورگیری خانه از بین نرود و علاوه بر داشتن دید کافی نورگیری لازم را نیز داشته باشیم.

حفاظ پنجره استیل از نوع حفاظ هایی است که در امر طراحی دکوراسیون داخلی بسیار میتواند تاثیرگذار باشد یعنی با طراحی های مختلفی که بر روی آن انجام می شود میتوانیم از آن به عنوان پارامترهایی برای بهتر و شیک تر کردن منزل استفاده کرد.

اگر بخواهیم به تاریخچه حفاظ نگاهی بیندازیم باید بگوییم که حفاظ اولین بار در انگلیس مورد استفاده قرار گرفت و در دوره ملکه الیزابت بود که برای کاخ ها از حفاظ هایی استفاده میکردند که رو به داخل باز میشد و ساختمان ها و کاخ را از گزند باد و باران در امان نگه می داشت. از آن پس بیشتر به معنا و مفهوم حفاظ توجه کردند و حفاظ ها به سمت استیل بودن و مدرن بودن پیش رفتند و حفاظ استیل پنجره وارد بازار طراحی دکوراسیون شد. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس
10 / 10
از 1 کاربر