+9866390428
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 8 مرداد 1396 در ساعت 13 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حفاظ در کل برای حفاظت در برابر ورودهای غیر مجاز به محل های مختلف استفاده می شود. یکی از این محل ها که محافظت آن بسیار مهم است بانک می باشد. بانک ها باید از سیستم های حفاظتی و ایمنی بسیار قدرتمندی استفاده کنند چرا که بحث امنیت برای بانک ها از مهمترین مباحث است. یکی از بخش های امنیت برای بانک ها با نصب حفاظ بانکی انجام می شود.

حفاظ بانکی از جنس استیل ساخته شده است. اجزای تشکیل دهنده آن لوله استیل، پروفیل استیل ، ستون های حفاظ و رنگ است. برای حفاظ استیل میتوان از هر رنگی که مورد نظر سفارش دهنده است استفاده کرد. چرا که قابلیت استفاده از رنگ سفارشی در آن وجود دارد. این رنگ ها میتوانند براق و یا مات باشند.

زمانی که میخواهید بدانید قیمت تمام شده ی حفاظ بانکی چقدر است باید تمامی فاکتورها را با جزئیات به سفارش گیرنده سفارش دهید از جمله میزان فضایی که میخواهید در آن حفاظ بانکی نصب کنید، جنس حفاظ رنگ آن ، ضخامت میله و دیگر فاکتورهای مهم  حفاظ بانکی. در پایان سفارش گیرنده میتواند بر اساس سفارش شما میتواند قیمت نهایی را تخمین زده و به شما بگوید.

مختصری درباره حفاظ بانکی...

حفاظ بانکی نسلی از حفاظ هاست که از متدهای جدید و به روز تولید حفاظ در دنیا و تکنولوژی های روز استفاده میکند . از نظر زیبایی بسیار شیک و از نظر کارایی بسیار با دوام است. تمیز کردن آنها بسیار راحت است و امنیتی که برای محیط حفاظت شده ایجاد میکنند بسیار زیاد است.

این نوع حفاظ ها بیشتر برای ورودی های بانک ها و پوشش دادن کل سطح دیوار بانک که به سمت بیرون راه دارد استفاده می شود. حفاظ استیل همانطور که از نام آن پیداست از جنس استیل است.

این حفاظ ها از داخل بانک نصب می شوند و علت این امر بالا بردن ضریب حفاظت برای بانک و عدم ورود هر شخص دیگری در زمان های بسته بودن بانک انجام میشود. اگر بخواهیم حفاظ بانکی را از لحاظ ظاهری تعریف کنیم باید بگوییم که از لوله هایی به جنس استیل که به صورت موازی  بر روی هم با فاصله ای مشخص قرار گرفته اند ساخته شده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس
10 / 10
از 3 کاربر